Zo werkt ArchiefAfvoeren

Veilig archiefvernietiging100% veilig door
Secure Service

archiefvernietiging uspCA+ gecertificeerd afvoeren
archiefvernietiging uspGeen langdurige contracten
archiefvernietiging uspOok eenmalig (of jaarlijks) afvoeren
archiefvernietiging uspRolcontainer gratis geplaatst
archiefvernietiging uspPersoonlijk contact

Oplossing op maat

Opzoek naar een passende oplossing voor archiefvernietiging? Wij denken graag met u mee. Neemt u contact op met één van onze archiefexperts.

Contact

Archiefafvoeren.nl is onderdeel van
Wastenet inzameling BV

wastenet inzameling logo
Bijlestaal 44M
1721 PW Broek op Langedijk

tel.: 072-7202206
mail: info@archiefafvoeren.nl

Postbus 8082
1802 KB Alkmaar

Zo werkt archiefafvoeren.nl

Archiefvernietiging regel je via archiefafvoeren.nl eenvoudig zelf. U kunt kiezen voor een (1 jarig) abonnement, waarbij de rolcontainer meerdere malen per maand of kwartaal wordt geleegd. Of u kiest voor een eenmalig (incidentele) lediging. Weet u niet precies welke oplossing voor archiefvernietiging bij u past? Neemt u dan eens vrijblijvend contact met ons op. Onderstaand hebben leggen we uit hoe archiefvernietiging door archiefafvoeren.nl in zijn werk gaat.

Stap 1: Bestel een archiefcontainer online

  • U selecteert op de website de archiefcontainer die u wilt laten plaatsen en voegt deze toe aan het winkelmandje, zo stelt u een plaatsingsopdracht samen.
  • U klikt bij het winkelmandje op uw rolcontainer en vervolgens op ‘bekijk plaatsingsopdracht’.
  • U controleert uw bestelling en klikt op ‘doorgaan naar afrekenen’.
  • U vult uw gegevens in en vinkt automatische incasso aan. Indien u kiest voor een eenmalige lediging ontvangt u een factuur achteraf.

 

Stap 2: Container plaatsen

  • Wij nemen contact met u op om een afspraak te maken voor het plaatsen van de archiefcontainer.
  • Onze chauffeur komt bij u langs om de container te plaatsen.
  • Hiervoor is het prettig als u aanwezig bent, dan weten wij dat de container in goede orde is ontvangen.
  • Onze chauffeur legt indien nodig uit hoe de gleuf en het slot werkt.

 

Stap 3: Overeenkomst archiefvernietiging

  • U ontvangt de overeenkomst per post of via onze chauffeur.
  • Met de bijgeleverde retourenvelop kunt u de overeenkomst terugsturen.
  • Nadat wij de ondertekende overeenkomst ontvangen gaat het abonnement in.
  • Na plaatsing van de container ontvangt u een ledigingskalender en maandelijks uw factuur via e-mail.
  • Voor een eenmalige lediging ontvangt u achteraf een factuur.

 

Stap 4: Lediging archiefcontainer

  • Omdat het om vertrouwelijke documenten gaat, hoeft u de container niet buiten te zetten op de dag van de lediging. Zet de containers indien mogelijk wel klaar.
  • De chauffeur zal bij u aanbellen zodat de containers naar de wagen gereden kan worden.
  • Heeft u voor een eenmalige lediging gekozen, dan maken we een afspraak voor de lediging.
  • De containers worden direct geledigd in een beveiligde vrachtwagen.

 

Stap 5: Vernietiging

  • Zonder tussenopslag wordt uw archief direct naar de plaats van vernietiging vervoerd.
  • De maximale tijd tussen inzameling en vernietiging bedraagt 24 uur.
  • Vertrouwelijke documenten worden onder strikte veiligheidsregels versnipperd en vervolgens verperst tot papierbalen.

 

Stap 6: Documentatie

  • Uiteraard ontvangt een garantiecertificaat als bewijs voor de vernietiging.
Heeft u vragen? neem gerust contact met ons op. We leggen graag uit hoe het werkt. tel.: 072-7202206